Abang Angkat

abang angkat aku belanje wuuuu ~ happy kot . dh lah snggup tmn aku n tunggu smpai aku blek . dye thn je ngn kerenah kengkwn yg gile2 tu . dah lah asyik kne kacau psl brjln ngn aku . at least hadiah kau selmt smpai ke tgn kau . tu yg plg penting . bile tgk dkt dkt kau pndek je ek sbnrnye ? hahaha .. gurau kayh . ayat kau mmg peds but best . superb argh kau bela makwe kau . yelah aku thu lah kau dh hbs beratus ringgit untk makwe kau sdgkan aku hnye biase biase je ~ tunggu aku peringkat kau ~ tgklah nnty aku belikn mcm mcm untk pkwe aku . hahaha . yelah kau ngn mkwe kau pnh lepak sesame . ` walaupun kami jauh hati dekat , drpd ddk dkt hati jauh ' pergh ! ayt tuh plg sentp der . rse nk smack down kau je wktu tuh . kau nieh rjin mengacau org gak kan ? kau kacau org tgh berselfie . haha . wktu nisa ckp `syaitan2' kau kate kwn aku syaitan pulk ! haha . kau lah . mmg nk kene ngn aq . saba jelah ngn perangai kau tk sebrpa betul ! wktu lepak berdua tuh kau tk delah pulak ckp byk . wktu naik basikal nk g danok kau suruh aku minum susu anlene ? (anlin) alah x tau lah x eja dye . weyh kau minum tuh mcm pompuan derr .. haish lah abg ku seorang . jeles dye kalau bce post nieh . haha . really appriciate it abg ~  maseh sangat . itu pertama kali dan kali terakhir mybe aku jmpe kau ! sorry lah hadiah tuh aku tk pndai pilih . i love you really as my brother . no atter what ! i will appriciate your kindness to me always bang ! thanks for every moment yesterday . even kau kene perli ngn mkchik kat danok tu kan ~ kau buat badak je ~ kaau kate nk smbg byk bnde ngn aku kan ? but apsal kau diam bang ~ segan ke ? haahaha . kau tnye kwn aku tk tunggu aku blik ke ? yep diorg mmg x nk tunggu . aku sedih sbnrnya . kawn yg aku anggp kwn buat aku sket hty . aq prnh snjung dye sbgai kwn terbaik aku tlglah . aku mmg nk bgy thu kau . tpy aku tk thu smlm aq snyp sgt haha . thanks for all tips yg kau bgy ya ~ masehhhh aku hargai . dan aku akn follow . inshaallah . tunggu aku buat cerpen untk kau ~
sbbnya aku syang kau sbgai seorang abang kerana aku tk pernh mmpunyai abang wlupun rmai cousin lelaki yg aku percayai . nasihat kau akan ku ikut krna aku sngt menghargai mu . 
-Abang Angkat-

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad