Hurt

its feel so hurt when your lovely person do this to you . its not like you judge . it will happen as long as you're enough good to control it . brave in every situation . take a risk to do whatever you want . don't care about people that trying to down you . Hati sedang kecewa dan terluka? Hati sedang sangat lemah? Tidak tenang? Didalam dunia ini, tiada siapa yang mahu merasa kecewa dan terluka. Apatah lagi menjadi lemah akibat daripada permainan perasaan ini. Merasa lemah dan tidak tenang sehinggakan air mata ingin sekali untuk menitis setiap waktu. Sebabnya aku rasa mcm aku tk pernah wujud dlm dunianya . dia tak pernh ambil tahu keperluan ku . now , dye ambil tahu sedikit dan suruh aku memahaminya . adakah aku salah ? atau asyik dipersalahkan . aku tahu aku tk patut muncul dlm dunia mu . aku mohon maaf sebabnya sekarang aku rasa aku tk perlukanmu walaupun sbnrnya aku perlu .
-bonda-

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad