friends ✌

friens , guys macam adik beradik aku dh . even kadang down aku , perli aku , hina aku , and so on . aku anggap korang kawan . korang tahu life aku macam mna . sekarang aku banyak diam je kan ? . bukan beerti aku mengalah . itu mkna nya aku sabar . aku tak tahulah weyh , aku mampu diam je . senyum , mengasingkan diri . aku rasa aku tak diperlukan , so , buat apa aku duk gedik nak merapati korang . terima kasih kerana pernah bagi aku rasa sedikit kegembiraan , kesedihan , keriangan , kehampaan , dan seangkatan dengannya lah . guys . aku appreciate apa yang pernah korang bagi . susah senang yang korang sudi hadapi dengan aku . nasihat aku . support aku untuk buat kebaikan . support aku supaya lupakan si mayat . support semua benda lah . haha . terima kasih daun keladi , ade masa kita boleh bersama lagi . aku mintak maaf kalau aku ade sakitkan hati korang , dalam atau luar , jauh atau dekat , sengaja atau tidak , sakit atau sihat , gembira atau sedih . segalanya ku pohon maaf dahulu , sebab aku tengah serabut , satgi terlepas dekat hangpa lagi naya --" kan ? sebab tu lah , aku ambil keputusan untuk seorang diri . bukan sengaja nak mengasingkan diri . aku dah explain , aku harap korang tak terasa dengan keputusan aku . aku dah maafkan semua slah korang , even ada atau pun tak ^^ . kawan kan ? aku selalu ada untuk korang . tapi . buat sementara aku akan mengasingkan diri dlu . bagi aku stable baru aku msuk balik . orait . thats all for today ^^ . happy selalu guys ~ ✌

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad