Sebatas Mengagumi

sungguh ingin rasanya ku ungkapkan padamu,
agarku dapat jawaban dari dirimu,
namun ku tak yakin kau pun mencintaiku,
namun ku tak yakin kau akan menerimaku .

yep ,thats true . tapi aku rase lebih baik aku pendam dalam hati , and trus bermunajat pada Nya . sebab , kalau aku suka n sdlm mne pun cinta aku kat dia , kalau Allah kate jodoh aku bukan dia pun tarak guna aku bermati matian cinta . pedih pulak nak tinggalkan . so , better aku tak payah ade relay . berat nak lepas . memang  rindu . jeles tengok orang laen dengan someone special , but aku lebih prefer kawan . sebab bila ade relay je kita bersweet + rapat . bila tkde relay trus putus . tapi kalau kawan , gaduh mcm mne pun , nnty baik juga . tk pernah putus kawan . cinta itu kuasa yang luar biasa kerna membuat seseorang melakukan sesuatu yang tidak terfikir dek akal . Rama sanggup berkorban apa sahaja demi Sita . Shah Jehan membina Taj Mahal sebagai bukti cinta kepada isterinya . Kisah Laila dan Majnun serta Romeo dan Juliet membuktikannya . aku ? aku bercinta selepas nikah lebih bahagia . sebab ? bercinta dengan yang halal tiada erti batas . dah halal en ? menghitung hati . tak sabar nak pkai inai , baju pengantin and all of it . aish . dah mengarut dah . so , as a conclusion , i think i prefer bercinta selepas nikah . biar dapat redha ALLAH . true kan ? done for this . bye .

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad