Feelingg

sometime aku tak tahu lah , my heart was beating . sometime i confuse to choose . i want you to stay beside me , haishh . hoping for  mr jodoh will accept me the way me is . andai aku boleh lakar semua benda indah dalam hidup dengan kau . haip ! berangan je kau nie . kalau nak orang tu sempurna , kenalah jadi sempurna dulu . betul tak ? barulah fair and square . loving a prerson is hurt because i can't get you when i need you . but knowing a person that love me make my whole life like a rainbow . has it own colour . bi aku nieh broken , tapi gatai sangat nak tulis bi . haha . tetibe segan pulak . anyway , thanks fina . kau tolong aku banyak benda . dengar prob aku . tolong aku settle prob without anyone know . and aku harap biar kita je yg tau . huhu , rindunya nak gather ngn orang . nak bersweet 24 jam . but . aku tk mmpu lagi skrg . entah lah . this is not the right time for me . kalau bukan di dunia , prince charming i tunggu di syurga . kalau kau jage aku elok elok , mstilah aku jage kau elok elok . done for today . kay . nightt đŸ˜đŸ˜

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad