Permintaan

hola . disebabkan ade permintaan . aku nak tunaikan nie . its all about him , a.k.a my friend . aku panggil dia 'ustaz jr.' . his name is muhd syafiq zahari . *klu salah eja tu , mntk ampun siap2 na* he's very kind person . disenangi cikgu . betul tak fiq ? . aku plan ngn dia , nak mntk smap labu . kalau tak leh balek ipoh , nak tumpang umah nenek ^^ bisa gak ? haha . tkde mknenya . msti abah jemput juga . dah kenal start pindah ipoh 2010 . kre macam bestie gak lah . tapi tk thu sejak bila rapat nya . haha , fiq , act, aku tak thu nak describe apa pasal kau nie . so , aku hentam sajalah . ini dari sahabat ke sahabat . thanks sebab sudi jadi kawan aku , pernah dengar agaknya masalah aku . haha , thanks a lot bro . kau memang the best . Ustaz jr , org pnggil dy ustaz , dy pi panggil aku ustazah . act , tk layak lagi . --" hehe . but , one day will be . done for today .

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad