Moment bola jaring 2015

teringat moment terindah dalam hidup . main selut and sebagainya . main depan kelas dia lagi . haip ? dia ?? haha , forget it . sengaja nak petik . lame tak memanaskan dia . haip haip . haha , melalut . waktu main boja nie , smua budak kelas aku happy go lucky je . kelas K terlalu serius . padang yang macam sawah padi tu pun kami harungi . shu sebagai C , uya sebagai WA , aku : WD , GS : una , GD : siti , GK: yah . semua orang steady je main , dapat bola kat aku , piunggg . skli jatuh daaa~ orang laen elok je main , aku dh lenjun dgn lumpur . semi final berlalu macam tu je . disebabkan kelas K ade program frog depa . and semifinal , kelas S lawan kelas K . and kelas K win the third place . final , kelas tercinta Bukhari lawan Haitham . confirm lah kelas H menang coz diorg rmai pemain sekolah . kami ade una je . main eye contact smua dgn una . una pembina plan . paling ingat , lepas hbs final , smua join main skli . acara bebas . main lumpur sama sama . and boys tengok perangai tak semegah kita . such a perfect moment together . nanti laen kali , kita bina moment terindah lagi ya guys . btw , aku dah rindu semua nie . jgn tinggai aku sudah . klu semua pegi , tk dapat ke maahad aku pindah ulu kinta jelah . haha , night dear smua . tak tju khusus ya . sayang smua . but ade yg special , for all Queens .

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad