Not in mood

sorry weyh , takde mood pulak . aisey man , eh najdah . kau kate kau kuat ? takkan mcm nieh pun dh lemah ? sekarng cmnie lah . there's nothing to talk anymore . twitter , turn you , i nak layan you elok elok twitter , jangan sakitkan i ya .. ? i dah penat kena sakit dengan facebook . annoying betui aku nie , gila punya pasal , twitter ngan facebook yang tak bersalah pun kena . aku yang buat keputusan . but aku yang sakit beria . orang laen happy je . feeling lebih betui najdah nie . lepas nak cerna otak , diri sendri yang pedih . thanks tasya , support aku . even bru kenai cmtu ja . rasa dah kenai lama . maybe inilah sebab abang aku tak nak aku berkawan dengan kaum dia . nanti parah , luka . sendiri tak tertanggung . boleh tak nak fly ke mesir jumpa ngan abang , duk ngan dia tak sakit hati . haish la , manusia . tak pasal pasal aku boleh rajin nak tulis . #sis tabah . frustrated , but its my choice . haish najdah .*ketuk kepala sendiri* . jangan jadi cam orang gila . berserah je . kalau ade jodoh tu ade lah . kalau kau lari jauh mana sekali pun , kau akan tetap jumpa dia . orait girl ? *lap air mata* okey , tak perlu sedyh . la tahzan najdah . you are strong enough .

Comments

Popular posts from this blog

Sakit !!

Kawaad